Odstúpenie od zmluvy a reklamácia tovaru
Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Zašlite nám tovar späť na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
3. Postup vrátenia tovaru do 14 dní (Odstúpenie od zmluvy)
a) jednoznačným vyhlásením nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy. Môžete tak urobiť formou emailu na adresu: info@naturology.sk. Prijatie odstúpenia od zmluvy Vám obratom potvrdíme.
b) vytlačte a vyplňte Formulár na odstúpenie od zmluvy. Vyplnený formulár nám môžete zaslať emailom na adresu: info@naturology.sk alebo ho pribaliť k tovaru. Dôvod vrátenia tovaru nie ste povinný uvádzať, túto informáciu však môžeme využiť na zlepšenie našej ponuky a služieb.
c) tovar bezpečne zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil a odošlite nám ho doporučene na adresu:
Katarína Fischerová
Naturology s.r.o.
Tri vody II. 35
900 45 Malinovo
Odporúčame Vám uschovať si podací lístok do doby doručenia zásielky na našu adresu pre potreby prípadnej reklamácie u prepravcu. Za nedodanie zásielky alebo oznámenia o zásielke zodpovedá prepravca. Stav dodania zásielky si môžete skontrolovať u prepravnej spoločnosti.
Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
d) Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom.
Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach v článku VI.
Reklamácia tovaru
Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho u nás reklamovať do 24 mesiacov od zakúpenia.
Postup reklamácie tovaru
1. O zistenej vade dodaného tovaru nás bezodkladne informujte, najlepšie e-mailom na adrese info@naturology.sk.
2. Vytlačte a vyplňte Reklamačný protokol, v ktorom uvediete popis závady.
3. Tovar bezpečne zabaľte tak, aby sa pri preprave dodatočne nepoškodil a zašlite nám ho spolu s vyplneným reklamačným protokolom doporučene na adresu:
Katarína Fischerová
Naturology s.r.o.
Tri vody II. 35
900 45 Malinovo
4. Odporúčame Vám uschovať si podací lístok do doby doručenia zásielky na našu adresu, pre potreby prípadnej reklamácie u prepravcu. Za nedodanie zásielky alebo oznámenia o zásielke zodpovedá prepravca. Stav dodania zásielky si môžete skontrolovať u prepravnej spoločnosti. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Poštové náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru na našu adresu nevraciame.
5. Lehota na vybavenie reklamácie (t.j. odovzdanie opraveného výrobku alebo výmena výrobku alebo vrátenie kúpnej ceny výrobku alebo vyplatenie primeranej zľavy z ceny výrobku alebo písomná výzva na prevzatie plnenia alebo odôvodnené zamietnutie reklamácie) je 30 kalendárnych dní. Táto lehota začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia tovaru predávajúcemu na vyššie uvedenú adresu (§122 ods. 1 Občianskeho zákonníka).
Podrobné podmienky reklamácie tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach v článku VII.